Recenzia: Brainbox dinosaury (hra pre deti)

Brainbox je hra, ktorá slúži na trénovanie pamäte. Hra je určená pre jedného alebo pre dvoch a viacerých hráčov. Do článku som pripravila recenziu, pravidlá a aj fotografie.

Brainbox dinosaury

Obsah

Recenzia: Brainbox dinosaury

Hra zábavným spôsobom trénuje pamäť a pre milovníkov dinosaurov je táto dinosaura verzia ako stvorená. Ak preferujete iné obrázky a iné informácie, ktorými budete trénovať svoju pamäť, môžete sa pozrieť napríklad na Brainbox Futbal, Obrázky, Rozprávky, Svet a ďalšie (ďalšie verzie nájdete napríklad na Alza.sk). Verziou je neskutočne veľké množstvo. POZOR: NEKUPUJTE TÚTO HRU V ZAHRANIČÍ. Dostali by ste ju v inom jazyku ako v slovenčine.

Kvalita prevedenia

Kvalita prevedenia ma prekvapila. karty sú veľmi silné, rovnako ako krabice na uloženie je kvalitná a priestranná.

Čo je súčasťou balenia

• 55 kariet
  • pravidlá
  • 1 presýpacie hodiny
  • 1 kocka

Podrobnejšie informácie

• Doba hrania: cca 10 minút
  • Počet hráčov: 1-8 hráčov
  • Značka: Blackfire
  • Vhodné od 8 rokov (vek približne zodpovedá, hru by mohli zvládnuť aj sedemročné deti)
  • Hra obsahuje: návod, karty, kocku, hodiny

Pravidlá hry

Cieľom hry je zapamätať si čo najviac informácií, ktoré sú namaľované na obrázku. Čas na zapamätanie týchto informácií je obmedzený a ako dlho sa na obrázok môžete pozerať určujú presýpacie hodiny. Kocka zase ukazuje, na akú otázku by ste mali poznať odpoveď. Na druhej strane karty je napísaných šesť otázok. Na jednu z týchto otázok budete počas hry odpovedať.

Ako hrať

Hru začína najmladší hráč. Pokiaľ hráte sami, nemusí vás táto podmienka trápiť. Zo škatule vezmite jednu kartu a položte ju obrázkom nahor. Otočte presýpacie hodiny a teraz beží čas na to, aby ste si zapamätali čo najviac informácií, ktoré sú na obrázku nakreslené. Akonáhle sa piesok dosype, hoďte kockou. Ak hráte sami, otočte kartu, prečítajte otázku a odpovedzte na ňu. Skontrolujte podľa obrázku, či je vaša odpoveď správna. Pokiaľ hráte vo viacerých hráčoch, otázku prečíta iný hráč. Pokiaľ je vaša odpoveď správna, kartu si ponechajte. Ak je vaša odpoveď zlá, vráťte kartu do škatule. Hrá hráč po vašej ľavej ruke. Po desiatich minútach sa spočítajú karty a kto má najviac kariet, vyhral.

Skladovanie hry

Karty sú uložené v pevnej papierovej krabičke. V krabici je dostatok miesta, ide dobre zavrieť.

Youtube

Kde hru zaobstarať

Puzzle sú dobre na zohnanie. Kúpiť ich môžete na Alza.sk.

BRAINBOX NA ALZA.SK

10HODNOTENIE
Brainbox dinosaury (hra pre deti)

Pekne spracovaná hra trénuje pamäť nielen detí, ale aj dospelých. Môže ju hrať spoločne celá rodina, alebo ju môže hrať sám jednotlivec. Spracovanie je dobré – karty sú tvrdé, obrázky pekné a krabice na uloženie pevné, ide dobre zavrieť. Zaobstarať môžete viac druhov – dinosaury, obrázky, zvieratá. Sympatické je, že sa dozviete zaujímavosti o dinosauroch.

Pomer ceny a kvality
10
Kreativita