Aké orechy zaradiť do jedálnička nielen pri diéte?

Hľadáte zdravú a chutnú desiatu, ktorá obsahuje dostatok vitamínov, zdravých tukov a môžete ju jesť pri diéte bez výčitiek svedomia? Pozrite sa, ktoré orechy môžete zaradiť do svojho jedálnička pri diéte.

Obsah

TOP 8 druhov orechov, ktoré jesť pri diéte

  • Vlašské orechy: Vlašské orechy sú dobrou voľbou pre ľudí, ktorí chcú schudnúť. Sú plné zdravých tukov, bielkovín a vlákniny, ktorá pomáha udržovať pocit sýtosti po jedle.
    Na 100 gramov majú vlašské orechy 654 kalórií a 2735 kilojoulov.
  • Píniové orechy: Píniové orechy sú skvelou voľbou pre ľudí, ktorí chcú schudnúť. Sú plné bielkovín a zdravých tukov, ale obsahujú veľké množstvo železa.
    Na 100 gramov majú píniové orechy 673 kalórií a 2817 kilojoulov.
  • Kešu orechy: Kešu orechy sú plné zdravých tukov a bielkovín, ale sú tiež bohaté na horčík a železo.
    Na 100 gramov majú kešu orechy 553 kalórií a 2313 kilojoulov. Odporúčaná denná dávka kešu orechov je asi 30 gramov.
  • Mandle: Mandle sú skvelou voľbou pre ľudí, ktorí chcú schudnúť. Sú plné bielkovín a zdravých tukov, ale tiež obsahujú veľa vlákniny.
    Na 100 gramov majú mandle 579 kalórií a 2423 kilojoulov.
  • Lieskové orechy: Lieskové orechy sú plné zdravých tukov a bielkovín, ale tiež obsahujú horčík a fosfor.
    Na 100 gramov majú lieskové orechy 628 kalórií a 2628 kilojoulov.
  • Para orechy: Para orechy sú plné zdravých tukov a bielkovín, ale sú tiež bohaté na selén, ktorý pomáha pri ochrane buniek pred poškodením.
    Na 100 gramov majú para orechy 657 kalórií a 2749 kilojoulov.
  • Arašidy: Arašidy sú plné bielkovín a zdravých tukov, ale tiež sú bohaté na vitamín E a horčík.
    Na 100 gramov majú arašidy 567 kalórií a 2372 kilojoulov.
  • Pistácie: Sú vynikajúcou voľbou pre ľudí, ktorí chcú schudnúť. Sú bohaté na bielkoviny, vlákninu a zdravé tuky, čo pomáha udržiavať hladinu cukru v krvi stabilnú a znižovať chuť do jedla.
    Na 100 gramov majú pistácie približne 562 kalórií a 2351 kilojoulov, čo je podobné ako u arašidov.

Prečo jesť orechy pri diéte

Pri diéte je vždy dôležité sledovať veľkosť porcií orechov. Ak ste na keto diéte, môžete si užiť orechy ako zdravú alternatívu k iným pochúťkam. Majte na pamäti, že niektoré orechy sú tučnejšie ako iné, takže si dajte pozor na počet kalórií, ktoré konzumujete. Orechy je dôležité konzumovať ako súčasť vyváženej stravy. Môžete si ich dať ako desiatu, alebo ich pridať do šalátu alebo iných pokrmov. Vždy si ale dajte pozor na množstvo, ktoré jete, aby vaša strava bola stále v súlade s vašim diétnym plánom. Orechy sú skvelou voľbou pre ľudí, ktorí chcú schudnúť. Sú plné bielkovín, vlákniny a zdravých tukov, ktoré pomáhajú udržiavať stabilnú hladinu cukru v krvi, pomáhajú zlepšiť trávenie.

Kde kúpite lacné orechy?

Orechy za dobrú cenu kúpite na Grizly.sk

PRAJEM VÁM ŠŤASTNÝ NÁKUP

Mamadodazda.sk

Mamadodazda.sk
Logo